30 Eylül 2008 Salı

sms'ler sizin olsun!

Onlarca mesaj..Bayramı sms denen cinlikle kutlamak ne demek ya?Moda olmuş; internetten, takvim arkalarından kopye edilen fix mesajlar..Sıktı ki ne sıktı hem de..
--Bir mesaj bir yerlerden bakılarak telefonun mesaj kısmına yazılır.160 karakteri geçmemesine özen gösterilir.Hatta son modaya uyularak mesajın sonuna isim ve soyisim eklenir!Aynı anda 10-15 kişiye gönderilir!--
Mesajda ne yazarsa yazsın anlamı şudur:
"Hacı ben sana öylesine önem vermiyorum ki, attığım uyduruk mesajı vakit kaybı olmasın, parmaklarım yorulmasın diye aynı anda biçok kişiye atıyorum, zahmetten kurtuluyorum.Sen bu zahmete değmezsin"
Tam bir yozlaşma numunesi..Aramak, sesini duyma gibisi var mı ya?
Hadi anladık kontörün yok ya da aramaya vakit bulamadın, bari o herkese gönderdiğin, değersiz kelimeler öbeği yerine şunu yaz;
"Serhancım, bayramın kutlu olsun"..
Öyle yaz ki en azından bu mesajın onlarca kişiye gitmediğini, bana özel yazıldığını bileyim..
Kendimi özel hissedeyim..
Bugün parmaklarınız çok az da olsa yoruldu, bunun için teşekkür ederim..
Ama attığınız hiç bir mesajın benim için en ufak bir değeri yoktu, bunun için de özür dilerim..

Hiç yorum yok: